Τελευταία Νέα

8/8/16

Ολυμπιακός : Στην Γουέστ Χαμ ο Αρτούρ Μαζουακού!

Η Γουέστ Χαμ το μεσημέρι της Δευτέρας (8/8) ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Αρτούρ Μαζουακού από τον Ολυμπιακό.
Από το Σάββατο (6/8) ο Αρτούρ Μαζουακού βρισκόταν στην Αγγλία προκειμένου να ολοκληρώσει τη μεταγραφή του στην Γουέστ Χαμ.
Ο Γαλλοαφρικανός μπακ πέρασε από ιατρικές εξετάσεις, συμφώνησε στους προσωπικούς όρους της συνεργασίας του με τα "σφυριά", ενώ προηγουμένως οι Λονδρέζοι τα είχαν βρει με τον Ολυμπιακό σε ένα ποσό κοντά στα 9 εκατομμύρια ευρώ.
Το μεσημέρι της Δευτέρας (8/8) η Γουεστ Χαμ ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Μαζουακού, με τις δύο πλευρές να υπογράφουν συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα 4 χρόνια.
"Είναι τιμή μου να είμαι μέλος αυτού του κλαμπ. Μιλούσα με τον ατζέντη μου για κάποιες ευκαιρίες, αλλά όταν μου είπε για την Γουέστ Χαμ και τον κόουτς δεν το σκέφτηκα δεύτερη φορά, οπότε στο μυαλό μου ήταν η Γουέστ Χαμ.
Το να παίζω με παίκτες όπως ο Ντιμίτρι Παγέτ, σκεφτόμουν στην διαδρομή μέχρι εδώ, πως είναι τρελό! Ανυπομονώ να αγωνιστώ μαζί του και φυσικά με όλη την υπόλοιπη ομάδα.
Για εμένα, η Premier League είναι το καλύτερο πρωτάθλημα στον κόσμο. Όταν ήμουν 18 ο στόχος μου ήταν να έρθω εδώ, οπότε τώρα που βρίσκομαι εδώ πρέπει να δείξω την αξία μου στους οπαδούς και την ομάδα για να μπορέσω να αγωνιστώ σε αυτό το κλαμπ", ήταν οι πρώτες δηλώσεις του 23χρονου αριστεροπόδαρου άσου. 
Την παραχώρηση του Μαζουακού στην Γουέστ Χαμ επιβεβαίωσε και η ΠΑΕ Ολυμπιακός μέσω επίσημης ανακοίνωσης:
"Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την παραχώρηση, με μεταγραφή, του ποδοσφαιριστή Αρτούρ Μαζουακού, στην Αγγλική West Ham United και του εύχεται καλή συνέχεια και επιτυχίες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου