Τελευταία Νέα

13/1/17

ΑΕΚ : Ανανέωσε ο Ροντρίγκο Γκάλο!

Ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ μέχρι το 2019 θα παραμείνει ο Βραζιλιάνος δεξιός μπακ, Ροντρίγκο Γκάλο, καθώς οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους.
Μεταγραφή αναμενόταν στην ΑΕΚ, ανανέωση συμβολαίου προέκυψε. Η πρώτη κίνηση για συμβόλαιο ποδοσφαιριστή που λήγει το προσεχές καλοκαίρι, είναι με τον Ροντρίγκο Γκάλο. Ο Βραζιλιάνος ακραίος μπακ συμφώνησε και υπέγραψε να παραμείνει στην ΑΕΚ μέχρι και το καλοκαίρι του 2019. Δηλαδή για ακόμα 2 χρόνια. Ο Γκάλο φόρεσε τα κιτρινόμαυρα το καλοκαίρι του 2015, με την επιστροφή της ΑΕΚ στη Superleague.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
"Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την ανανέωση του συμβολαίου του ποδοσφαιριστή Ροντρίγκο Γκάλο μέχρι το καλοκαίρι του 2019.
Μετά την υπογραφή της ανανέωσης του συμβολαίου του ο Ροντρίγκο Γκάλο δήλωσε:
Είμαι ευτυχισμένος για την ανανέωση του συμβολαίου μου, τη συνέχιση της καριέρας μου στην ΑΕΚ και την παραμονή μου στη χώρα και στο ελληνικό ποδόσφαιρο, κάτι που επιθυμούσα πάρα πολύ. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα μου και ελπίζω να ζήσω μαζί της την επίτευξη των υψηλών στόχων, που έχει το club. Αυτό που υπόσχομαι στους φιλάθλους της ΑΕΚ είναι ότι, όπως το έχω κάνει μέχρι σήμερα, θα δίνω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μου κάθε φορά που θα μπαίνω στο γήπεδο για να αγωνιστώ φορώντας τη φανέλα της".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου