Τελευταία Νέα

17/4/11

F1: Θρίαμβος του Χάμιλτον στην Κίνα!



Ο Λιούς Χάμιλτον... έκλεισε τα μάτια, έδωσε φοβερές μάχες στη Σανγκάη και δικαιώθηκε, αφού άφησε πίσω του τον Φέτελ στους τελευταίους γύρους και πήρε την πρώτη του φετινή νίκη. Άθλος του Γουέμπερ που από 18ος βρέθηκε στην 3η θέση. Τρομερό λάθος του Μπάτον που μπήκε στα πιτς της Red Bull!

Τελευταία φορά που ο Λιούις Χάμιλτον πήρε την καρό σημαία ήταν στις 29/8 του 2010 στην πίστα Σπα, του Βελγίου. Ο Βρετανός από τότε, έδινε μάχες για να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου, αλλά οι προσπάθειες του έβρισκαν... δοκάρι.

Στην Κίνα όμως, όπου οι εναλλαγές στην κατάταξη ήταν αρκετές, ο Βρετανός έδειξε στο τέλος πιο αποφασισμένος και σε συνδυασμό με την καλύτερη κατάσταση των ελαστικών του, από αυτή του Φέτελ μπόρεσε να πάρει την πρώτη του νίκη για το φετινό πρωτάθλημα.

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Μπάτον ξεπετάχτηκε εντυπωσιακά και βρέθηκε εκείνος να οδηγεί την κούρσα, ενώ τον Φέτελ είχε περάσει και ο Χάμιλτον. Έτσι, μετά την εκκίνηση η σειρά στις πρώτες θέσεις είχε διαμορφωθεί ως εξής: Μπάτον, Χάμιλτον, Φέτελ, Ρόσμπεργκ, Μάσα και Αλόνσο. Πιο πίσω και ο Σουμάχερ είχε πραγματοποιήσει εντυπωσιακή εκκίνηση αφού από 14ος βρέθηκε στη δεκάδα, αντιθέτως ο Γουέμπερ από 18ος κατάφερε να κερδίσει μόλις μια θέση.

Στο 10ο γύρο, ο Αλγκερσουάρι ... κούνησε μαντήλι στον αγώνα, αφού του έφυγε ο πίσω δεξιός τροχός ύστερα από ένα πιτ.

Που πας Μπάτον;

Ο Μπάτον ήξερε να βρει το δρόμο για την πρώτη θέση, αλλά εκεί που που τα χάλασε ήταν στο να προσανατολιστεί ως προς το που θα σταματήσει για να κάνει πιτ.

Στον 15ο γύρο, ο Βρετανός μπήκε στα πιτ της Red Bull, οι άνθρωποι της Αυστριακής ομάδας του έκαναν χώρο να πάει στον χώρο του και έτσι κατάφερε να ολοκληρωθεί η επεισοδιακή αλλαγή ελαστικών του Μπάτον. Από αυτό το τραγελαφικό γεγονός επωφελήθηκε ο Φέτελ που είχε μπει για πιτ στοπ ταυτόχρονα με τον Βρετανό.

Στο 18ο γύρο, ο Ρόσμπεργκ βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα, ενώ μια μάχη του του Χάμιλτον με τους Χάιντφελντ και Μάσα έδωσε στον αγώνα ένα διαφορετικό τόνο. Ο Βρετανός πέρασε το χρυσαφί μονοθέσιο, αλλά όχι και τον Μάσα που δεν του άφησε το περιθώριο να προσπεράσει.

Η άλλη μάχη που έκλεψε εκείνη τη στιγμή την παράσταση ήταν αυτή μεταξύ των Αλόνσο και Σουμάχερ, όπου ο πιλότος της Mercedes GP για πέντε γύρους περίπου κράτησε πίσω του τον Ισπανό. Στον 27ο γύρο όμως ο πιλότος της Ferrari δικαιώθηκε για την επιμονή του και πέρασε τρίτος.

Το παιχνίδι σε Χάμιλτον - Γουέμπερ.

Ο Χάμιλτον έκανε τα πάντα για τη νίκη, η οποία για να έρθει ήθελε ρίσκα. Ο Βρετανός έχει αποδείξει κατά καιρούς ότι δεν διστάζει να "περπατήσει σε δρόμους που καίνε".

Πρώτο εμπόδιο που ξεπεράστηκε ήταν ο Μπάτον. Ο teammate του άλλαξε τη γραμμή του και ο Χάμιλτον πέρασε εύκολα, αιφνιδιάζοντας τον. Επόμενος για προσπέραση ήταν ο Ρόσμπεργκ, ο οποίος δεν άντεξε στην πίεση του Βρετανού και του παραχώρησε την 3η θέση.

Στη συνέχεια, το μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα, αποτέλεσε κόκκινο πανί και ο Χάμιλτον σαν αφιονισμένος ταύρος, πέρασε το Βραζιλιάνο για να ... καταπιεί στη στο τέλος και τον Φέτελ, που δεν μπορούσε από νωρίς να συνεννοηθεί με την ομάδα του, λόγω προβλήματος στην ενδοεπικοινωνία. Έτσι, ο Χάμιλτον έφτασε στην άξια πρώτη του νίκη!

Πολλά συγχαρητήρια όμως αξίζουν στον Γουέμπερ, ο οποίος απέδειξε ότι είναι ένας σπουδαίος πιλότος. Αν και ξεκίνησε από τη 18η θέση, κατάφερε με υπομονή και συνεχής πίεση να φτάσει στη 6η θέση, προσπερνώντας μάλιστα στο τέλος μεγάλους αντιπάλους όπως Ρόσμπεργκ και Μάσα, ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήρθε, όταν άφησε πίσω του τον Μπάτον, ο οποίος τελικά έβγαλε μόνος του τα μάτια του, σε έναν αγώνα όπου σίγουρα θα μπορούσε να ανέβει στο βάθρο - αν ήταν αρκετά πιο προσεκτικός.

Η κατάταξη στο Grand Prix της Κίνας:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:36:58.226
2. Φέτελ, Red Bull, +5.198
3. Γουέμπερ, Red Bull, +7.555
4. Μπάτον, McLaren, +10.000
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes GP, +13.448
6. Μάσα, Ferrari, +15.840
7. Αλόνσο, Ferrari, +30.622
8. Σουμάχερ, Mercedes GP, + 31.206
9. Πετρόφ, Renault, +57.404
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:03.273
11. Ντι Ρέστα, Force India, +1:08.757
12. Χάιντφελντ, Renault, +1:12.739
13. Μπαρικέλο, Williams, +1:30.189
14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1:30.671
15. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Lotuis, +1 γύρος
17. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
18. Μάλντονατο, Williams, +1 γύρος
19. Τρούλι, Lotus, +1 γύρος
20. Ντ’ αμπρόσιο, Virgin, +2γύροι
21. Γκλοκ, Virgin, +2γύροι
22. Καρθικέγιαν, HRT, +2γύροι
23. Λιούτσι, HRT, +2γύροι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου