Τελευταία Νέα

31/1/12

Παναιτωλικός :Υπέγραψε ο Κανγκά Ακαλέ!

                                   

Ο Παναιτωλικός ολοκλήρωσε μία σπουδαία μεταγραφή, ανακοινώνοντας τον Κανγκά Ακαλέ μέχρι το καλοκαίρι. "Θέλω να μείνω και τη νέα χρονιά στην ομάδα", τόνισε στις πρώτες του δηλώσεις.

Ο 30χρονος Ιβοριανός επθετικός, ο οποίος έχει πλούσια εμπειρία από το γαλλικό πρωτάθλημα με τις φανέλες των Οσέρ, Λανς και Μαρσέιγ, υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι τον Ιούνιο του 2012, με δυνατότητα επέκτασης της συνεργασίας των δύο πλευρών για έναν χρόνο ακομα.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που ήρθα στην ομάδα. Νομίζω ότι όλα θα πάνε καλά και ο Παναιτωλικός θα πετύχει τους στόχους του.


Ελπίζω η άφιξή μου να βοηθήσει σ’ αυτό. Θέλω να παίξω καλά και να μείνω και την επόμενη χρονιά στην ομάδα", τόνισε ο έμπειρος επιθετικός λίγο μετά την επίτευξη της συμφωνίας, και πρόσθεσε:

"Δεν μου αρέσει να δίνω υποσχέσεις, αλλά θα δώσω ό,τι καλύτερο μπορώ για τον πρόεδρο και τους υπόλοιπους ανθρώπους του Παναιτωλικού που μου επεφύλαξαν μια τέτοια υποδοχή, δείχνοντας ότι είναι μια πολύ καλή οικογένεια.

Γνωρίζω ότι ο Παναιτωλικός διαθέτει παίκτες όπως ο Ανρί Καμαρά και ο Άγγελος Χαριστέας. Με αυτούς, αλλά και με όλους τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου που σήμερα θα γνωρίσω, είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε μια πολύ καλή συνεργασία".

Να σημειωθεί ότι η προηγούμενη ομάδα του Ακαλέ ήταν η Λεκβίγια από το Κατάρ, ενώ στον Παναιτωλικό θα φοράει τη φανέλα με το Νο 81 στην πλάτη.

Ο 31χρονος αριστεροπόδαρος έχει αγωνιστεί σε σπουδαία πρωταθλήματα και ιστορικούς συλλόγους.

Στο Σαμπιονά με την φανέλα των Οσέρ, Λανς (φωτό) και Μαρσέιγ, στην Πριμέρα Ντιβισιόν με την Ουέλβα αλλά και στην Ελβετία ως παίκτης των Σιόν και Ζυρίχης.

Ο Ακαλέ είναι 35 φορές διεθνής με την Ακτή Ελεφαντοστού έχοντας σημειώσει τρία γκολ ενώ είχε συμμετοχή στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006.

Δείτε βίντεο με τον Κανγκά Ακαλέ:


                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου