Τελευταία Νέα

29/9/12

AEK : Εποχή Άγγελου Αναστασιάδη από Δευτέρα!

                                

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην ΑΕΚ μετά την ήττα από τον Πανιώνιο. Ο Άγγελος Αναστασιάδης θα αντικαταστήσει τον Βαγγέλη Βλάχο όπως όλα δείχνουν, ενώ έτοιμος να αποχωρήσει είναι και ο Μαύρος. "Αφού δεν μου δίνουν σημασία, φεύγω σαν άντρας", δήλωσε.
Η ήττα από τον Πανιώνιο έφερε ραγδαίες εξελίξεις στην ΠΑΕ ΑΕΚ με αποκορύφωμα την απομάκρυνση του Βαγγέλη Βλάχου από την τεχνική ηγεσία.
Αρχικά και ενώ ο πρόεδρος της ΠΑΕ Βαγγέλης Βλάχος ήταν κάθετος με την αποχώρηση του Μαύρου, τελικά με απόφαση του Δημητρέλου και του Διοικητικού Συμβουλίου ο Βλάχος απομακρύνθηκε από τον πάγκο της Ένωσης.
Μάλιστα ο αντικαταστάτης του δεν άργησε να βρεθεί, καθώς η διοίκηση είναι σε προχωρημένες επαφές με τον Άγγελο Αναστασιάδη και αν όλα πάνε καλά ο έμπειρος τεχνικός θα αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας από την Δευτέρα.
Από εκεί και πέρα, μαζί με τον Βαγγέλη Βλάχο αποχώρησε και ο Χρήστος Κωστής και στο συγκεκριμένο πόστο επιστρέφει ο Βασίλης Δημητριάδης.
Οι αποφάσεις που πάρθηκαν παρά την αντίθετη γνώμη του Θωμά Μαύρου και το "άδειασμα" που του έκαναν τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ σχετικά με τον Βλάχο, έκαναν έξαλλο τον πρόεδρος της "κιτρινόμαυρης" ΠΑΕ και είναι έτοιμος να αποχωρήσει.
Ο Θωμάς Μαύρος τόνισε:
 "Ποτέ δεν φοβόμουν τίποτα και κανέναν. Αν έχουν τα μούτρα να βγουν και να μιλήσουν με ονόματα. Αφού δεν θέλουν αυτοί τον Βλάχο χωρίς να μου δίνουν εμένα σημασία ούτε εγώ έχω θέση στην ΑΕΚ. Είμαι στρατιώτης της ΑΕΚ και ήρθα στα δύσκολα για να την βοηθήσω. Έχω κάνει λάθη, μπορεί να κάνω λάθη αλλά όλα αυτά τα έχω κάνει για το καλό της ΑΕΚ.
Πάντα μου άρεσαν οι αντρίκειες κουβέντες και σε όλους εγώ φέρθηκα αντρίκεια. Πάντα έλεγα την αλήθεια και θα λέω την αλήθεια κι αυτό το πράγμα έκανα στον κόσμο της ΑΕΚ. Ο κόσμος της ΑΕΚ πρέπει να ξέρει ότι ο Θωμάς Μαύρος ήταν αληθινός και αντρίκειος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου