Τελευταία Νέα

30/9/12

«Πόλεμος» στη ΑΕΚ με παραίτηση Μαύρου!

«Πόλεμος» στη ΑΕΚ με παραίτηση Μαύρου

Ξέσπασε εσωτερικός «πόλεμος» στην ΑΕΚ, μετά τη νέα ήττα στο πρωτάθλημα από τον Πανιώνιο. Πέρα από τα τεράστια οικονομικά προβλήματα τις τελευταίες ώρες έχει ξεσπάσει και μια μεγάλη κόντρα στο εσωτερικό της ΠΑΕ, που οδήγησε στην παραίτηση του Θωμά Μαύρου από την προεδρία του συλλόγου.


Ο Μαύρος θεώρησε πως τον «άδειασε» το διοικητικό συμβούλιο μετά την απόφαση για την απομάκρυνση του Βαγγέλη Βλάχου από την τεχνική ηγεσία της ομάδας και μίλησε για «οργανωμένο σχέδιο εναντίον μου».

Συγκεκριμένα σχέδιο να πλήξουν τον ίδιο μέσω της εν αγνοία του απομάκρυνσης του Βαγγέλη Βλάχου από τον πάγκο της ΑΕΚ καταγγέλλει μέσω της εφημερίδας «Ώρας των Σπορ» ο Θωμάς Μαύρος. Ο θρύλος της «Ένωσης» επιβεβαιώνει την παραίτησή του και αφήνει αιχμές για όσους τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση εκφράζοντας παράλληλα αμφιβολίες για τους χειρισμούς τους στην υπόθεση των υποψηφίων επενδυτών.

«Πήρα την απόφαση να παραιτηθώ. Δεν μπορώ να συνεχίσω να συνυπάρχω με αυτούς τους ανθρώπους. Απέδειξαν ότι το πρόβλημα δεν ήταν ο Βλάχος, αλλά εγώ. Εμένα ήθελαν να χτυπήσουν μέσω του Βλάχου. Ανέχτηκα τόσες προσβολές, αλλά αυτό το οργανωμένο σχέδιο εναντίον μου δεν θα το δεχτώ. Ήθελαν να με εξαναγκάσουν σε παραίτηση. Παραιτούμαι, λοιπόν, και τους αφήνω στην κρίση του κόσμου της ΑΕΚ. Ο Μαύρος σήκωσε το καπάκι του ηφαιστείου και η λάβα θα τους πνίξει», τόνισε σχετικά ο Μαύρος και κατέληξε στο ίδιο ύφος:

«Θέλανε μόνο να φάνε τον Μαύρο. Κανένας Βλάχος δεν ήταν το θέμα. Όχι ότι δεν έκανε λάθη ο Βλάχος, αλλά τα έκανε λόγω της πίεσης και της αγάπης του για την ΑΕΚ και για μένα προσωπικά. Αλλά και πάλι, σας λέω, ότι εμένα ήθελαν να χτυπήσουν με το θέμα που δημιούργησαν. Φεύγω, λοιπόν, με καθαρή τη συνείδησή μου απέναντι στον κόσμο της ΑΕΚ και αφήνω αυτούς τους ανθρώπους πίσω μου να τη σώσουν με τα εκατομμύρια ευρώ που θα φέρει ο κύριος Βιντιάδης. Αυτοί που κατέστρεψαν την ΑΕΚ, θα φέρουν τα λεφτά για να τη σώσουν. Ευχαριστώ τον κόσμο για τη στήριξή του. Δεν θα ανέβω ξανά στα Σπάτα. Θα δώσω συνέντευξη Τύπου και θα ενημερώσω για τα πάντα τους ΑΕΚτζήδες σε χρόνο που θα αποφασίσω ο ίδιος".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου