Τελευταία Νέα

31/10/12

ΠΑΟK : Aνακοίνωσε τη συμφωνία της με τον Έργκους Κάτσε ως το 2017

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε τη συμφωνία της με το νεαρό μέσο Έργκους Κάτσε.

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε το απόγευμα της Τετάρτης (31/10) τη συμφωνία της με τον Έργκους Κάτσε για τα επόμενα 4,5 χρόνια..
Σε γραπτή δήλωσή του στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας ο νεαρός μέσος αναφέρει: 
"Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να φοράω τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Από το 2004 που εντάχθηκα στα Τμήματα Υποδομής, όνειρό μου ήταν να βρεθώ στην πρώτη ομάδα και ν' αγωνιστώ στην Τούμπα.
Οφείλω να ευχαριστήσω τον Προπονητή για την ευκαιρία που μου έδωσε ν' αποδείξω ότι μπορώ να είμαι μέλος του ΠΑΟΚ.Ευχαριστώ τη διοίκηση που αναγνώρισε τις προσπάθειές μου και μου πρόσφεραν νέο συμβόλαιο.
Ευχαριστώ επίσης τους φιλάθλους μας, που με στήριξαν και έκαναν υπομονή στα πρώτα μου βήματα. Ελπίζω να μην τους απογοητεύσω ποτέ.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια και τους δικούς μου ανθρώπους, γιατί χωρίς τη στήριξή τους δεν θα κατάφερνα τίποτα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου