Τελευταία Νέα

27/6/13

Ατρόμητος : Ανανέωσε ο Πίτου Γκαρσία!

Με την φανέλα του Ατρομήτου θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Πίτου Γκαρσία, καθώς ομάδα και παίκτης ανανέωσαν την συνεργασίας τους. 
Κάτοικος Περιστερίου και τη νέα σεζόν θα είναι ο Πίτου Γκαρσία, καθώς Ατρόμητος και ποδοσφαιριστής ανανέωσαν την συνεργασία τους.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ αναφέρει: 
"Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Πίτου Γκαρσία (Pitu Sebastián Garcia).
O Αργεντινός ποδοσφαιριστής έστειλε σήμερα από την πατρίδα του υπογεγραμμένο προσύμφωνο για συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους το οποίο θα υπογράψει με τον ερχομό του στην Ελλάδα".
Ο Πίτου Γκαρσία, κατόπιν άδειας που του δόθηκε, δεν θα βρίσκεται στην πρώτη συγκέντρωση της νέας σεζόν την ερχόμενη Δευτέρα λόγω ενός προσωπικού κωλύματος.
Την Τρίτη θα αναχωρήσει από την πατρίδα του με προορισμό την Αθήνα και αμέσως θα ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα.
Σε δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου τόνισε: 
"Είμαι πολύ ευχαριστημένος για τη κατάληξη που είχε το θέμα της συνεργασίας μου με τον Ατρόμητο. Νιώθω ασφάλεια και σιγουριά σε αυτή την ομάδα γιατί ξέρω ότι δεν θα έχω με τίποτα άλλο να ασχοληθώ παρά μόνο με το ποδόσφαιρο.
Επίσης ένας από τους λόγους που συνεχίζω στον Ατρόμητο είναι για να αποδείξω ότι αξίζω κάτι περισσότερο από εκείνο που νόμιζαν για εμένα. Θα δουλέψω ακόμη πιο σκληρά για να βοηθήσω την ομάδα μου να υλοποιήσει τους στόχους της και κυρίως να πετύχουμε την πρόκριση μας στους ομίλους του Europa League".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου