Τελευταία Νέα

29/8/13

Εργοτέλης : Ανακοίνωσε τον Αλβάρο Μεχία!

Παίκτης του Εργοτέλη είναι και επίσημα ο Αλβάρο Μεχία, ο οποίος υπέγραψε το μεσημέρι της Πέμπτης μονοετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους Κρητικούς.
"Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτή την αλλαγή στην καριέρα μου. Είμαι σίγουρος ότι έκανα την καλύτερη επιλογή.
Ελπίζω να είμαι υγιής, ώστε να έχω μια καλή σεζόν και να βοηθήσω τον Εργοτέλη να φτάσει ψηλά", τόνισε ο 31χρονος Ισπανός αμυντικός, λίγο αφότου υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο στα γραφεία της ΠΑΕ στο Μαρτινέγκο.
Όσο για το νούμερο με το οποίο θα αγωνίζεται τη φετινή σεζόν, ο άλλοτε άσος της Ρεάλ Μαδρίτης επέλεξε τη φανέλα με το Νο 6
Το δελτίο Τύπου της κρητικής ΠΑΕ:
"Η ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επίτευξη συμφωνίας με τον Alvaro Mejia για την ολοκλήρωση μιας μεταγραφής με διεθνή απήχηση.
Ο 31ετών Ισπανός αμυντικός με τη σπουδαία καριέρα, αναδείχτηκε από τα τμήματα υποδομής της Ρεάλ Μαδρίτης (1998-03 στα τμήματα υποδομής, 2004-07 στην πρώτη ομάδα), με τη φανέλα της οποίας κατέκτησε το πρωτάθλημα τη σεζόν 2006-07.
Εκτός από τη Ρεάλ, έχει αγωνιστεί στην Ισπανία με τις Μούρθια (2007-10) και Αλμερία (2012-13), στη Γαλλία με την Αρλ (2010-11) και στην Τουρκία με την Κόνιασπορ (2011-12).
Η παρουσία του Αlvaro Mejia, ενός ποδοσφαιριστή με τεράστια προσωπικότητα και σπουδαίες παραστάσεις από το υψηλότερο επίπεδο, ενισχύει ακόμα περισσότερο το ρόστερ του Εργοτέλη και προσδίδει ακόμα μεγαλύτερη αίγλη στην ομάδα μας, αλλά και γενικότερα στο ελληνικό ποδόσφαιρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου