Τελευταία Νέα

31/8/14

Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου : Κλήθηκε ο Πέτρος Μάνταλος στη θέση του τραυματία Γιάννη Μανιάτη!

Ο Πέτρος Μάνταλος κλήθηκε στην αποστολή της Εθνικής ομάδας των ανδρών στη θέση του Γιάννη Μανιάτη.

O τραυματισμός του Γιάννη Μανιάτη στον αγώνα του Ολυμπιακού με τον Παναιτωλικό ανάγκασε τον Κλάουντιο Ρανιέρι να τον αντικαταστήσει στην αποστολή της αντιπροσωπευτικής μας ομάδας για το παιχνίδι με τη Ρουμανία.
Έτσι, στη θέση του κλήθηκε ο Πέτρος Μάνταλος. Ο νεαρός μέσος της θα ενσωματωθεί και εκείνος στη αποστολή που θα συγκεντρωθεί ενόψει του αγώνα της Κυριακής στο "Γ. Καραϊσκάκης".
Αυτή είναι η πρώτη κλήση του Πέτρου Μάνταλου στην Εθνική ομάδα των ανδρών. "Ανήμερα των γενεθλίων μου, αυτή η πρόσκληση ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να λάβω!
Χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να φορέσω τη φανέλα της Εθνικής Ομάδας και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, όπως κάνω πάντα, για να δικαιώσω την επιλογή που έγινε προς το πρόσωπό μου και να αποδείξω ότι αξίζω να είμαι μέλος της Εθνικής μας" ήταν η σχετική δήλωση που έκανε.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Γιάννης Μανιάτης θα επισκεφθεί μέσα στην εβδομάδα τους συμπαίκτες του στην Εθνική Ομάδα και θα μιλήσει με τον κ. Ρανιέρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου