Τελευταία Νέα

28/4/15

Παναθηναϊκός : Ανακοίνωσε τον Γκόρντον Σίλντενφελντ η Ντιναμό Ζάγκρεμπ!

Η απόκτηση του Γκόρντον Σίλντενφελντ ανακοινώθηκε με κάθε επισημότητα από την Ντιναμό Ζάγκρεμπ με τον παίκτη του Παναθηναϊκού, μέχρι το καλοκαίρι, να δηλώνει χαρούμενος που επιστρέφει στην Κροατία και ανυπόμονος για νέες προκλήσεις.
Λίγες ώρες αφού απέρριψε την πρόταση του Παναθηναϊκού ο Γκόρντον Σίλντενφελντ επικαλούμενος ότι ήθελε να επιστρέψει στην πατρίδα του ανακοινώθηκε από τη νέα του ομάδα που δεν είναι άλλη από την Ντιναμό Ζάγκρεμπ. Ο σύλλογος από την Κροατία έκανε γνωστή στην επίσημη ιστοσελίδα του την συμφωνία με τον 30χρονο ποδοσφαιριστή ο οποίος θα συνεχίσει στα "μπλε" για τα επόμενα τρία χρόνια όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση: "Η Ντιναμό Ζάγκρεμπ είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επιστροφή στο κλαμπ του Γκόρντον Σίλντενφελντ. Ο 30χρονος "Σίφο" θα έρθει στην Ντιναμό το καλοκαίρι μετά το τέλος της τρέχουσας σεζόν και θα είναι παίκτης των μπλε για τα επόμενα τρία χρόνια".
Εν συνεχεία γίνεται μια αναφορά στην παρουσία του στην Ντιναμό αλλά και εν συνεχεία στην διεθνή καριέρα με τις φανέλες της Στουρμ Γκράτς, Άιντραχτ Φρανκφούρτης, Ντινάμο Μόσχας, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό ενώ εν συνεχεία φιλοξενούνται δηλώσεις του Κροάτη ποδοσφαιριστή.
Χαρακτηριστικά ο Γκόρντον Σίλντενφελντ δήλωσε χαρούμενος που επιστρέφει στην Κροατία και την Ντιναμό και δηλώνει έτοιμος για νέες προκλήσεις λέγοντας:
"Είμαι πολύ χαρούμενος που τα πράγματα τελείωσαν κατ' αυτόν τον τρόπο. Για πολύ καιρό υπήρχαν επαφές ανάμεσα στους ανθρώπους της Ντιναμό και σε μένα και τότε κατάλαβα αμέσως ότι ήθελα να γυρίσω πίσω και πολύ γρήγορα φτάσαμε σε συμφωνία.
Όλοι γνωρίζουμε τις δυνατότητες της Ντιναμό και φυσικά εγώ που έχω παίξει ξανά στην ομάδα αλλά τώρα έχω περισσότερη εμπειρία και μπορώ να σας πω ότι είμαι καλύτερος παίκτης και έχω πολλά να δώσω.
Ανυπομονώ για να ξεκινήσει η προετοιμασία του καλοκαιριού και για νέες προκλήσεις στην καριέρα μου και είμαι σίγουρος ότι μαζί με τους οπαδούς μπορούμε να έχουμε πολλές ευχάριστες στιγμές".
Δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου έκανε και ο τεχνικός της ομάδας Ζόραν Μάμιτς ο οποίος είπε:
"Ο Σίλντενφελντ είναι ένας έμπειρος στόπερ τον οποίο τον ξέρουμε καλά και ήδη έχει παίξει στο παρελθόν για την Ντιναμό. Είμαι χαρούμενος που από το καλοκαίρι θα φοράει και πάλι τα μπλε. Με την βοήθεια του θα μπορέσουμε σίγουρα να έχουμε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα ενώ η συμπεριφορά του στα αποδυτήρια και έξω από το γήπεδο θα είναι σίγουρα παράδειγμα για τους νεαρούς ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Έχω μιλήσει ήδη μαζί του και είμαι πεπεισμένος ότι έχει κίνητρο, ανυπομονεί να ξεκινήσει η νέα σεζόν και να παίξει παιχνίδια μαζί μας και όταν γίνει αυτό θα είναι η καλύτερη επιστροφή. Γνωρίζαμε πόσο πολύ ήθελε να γυρίσει στον Ζάγκρεμπ και είμαστε όλοι πολύ χαρούμενοι που ο "Σίφο" είναι και πάλι μέρος της οικογένειας των μπλε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου