Τελευταία Νέα

24/6/15

Ατρόμητος : Ανανέωσε ο Παντελής Θεολόγου!

Ο Παντελής Θεολόγου θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την φανέλα του Ατρόμητου μέχρι και το καλοκαίρι του 2017 μετά την ανανέωση του συμβολαίου του.
Στον Ατρόμητο θα αγωνίζεται μέχρι το καλοκαίρι του 2017 ο Παντελής Θεολόγου με τον νεαρό ποδοσφαιριστή να υπογράφει την Τετάρτη την ανανέωση της συνεργασίας του και να δηλώνει πολύ χαρούμενος από αυτή την εξέλιξη. Ο Θεολόγου βρίσκεται εδώ και 1,5χρονο στην ομάδα και η ανανέωση αυτή δείχνει εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο του.
Η σχετική ανακοίνωση ανέφερε:
"Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει ο Παντελής Θεολόγου θα συνεχίσει να είναι μαζί μας μέχρι το 2017!.
Στον 1,5 χρόνο που βρίσκεται στον Ατρόμητο ο Παντελής Θεολόγου έχει επιδείξει άψογη συμπεριφορά, επαγγελματισμό και μεγάλα βήματα εξέλιξης που τον καθιστούν απαραίτητο «γρανάζι» στη μηχανή της ομάδας μας.
Σήμερα το πρωί βρέθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε την ανανέωση του συμβολαίου του για δύο χρόνια. Αμέσως μετά δήλωσε στο atromitosfc.gr τα εξής:
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος που συνεχίζω στον Ατρόμητο, θέλω να ευχαριστήσω και να δικαιώσω τους ανθρώπους που με πίστεψαν και συνεχίζουν να με πιστεύουν. Αυτή η ανανέωση δείχνει ότι η ομάδα περιμένει πράγματα από εμένα κι εγώ από την πλευρά μου πρέπει να φανώ αντάξιος των προσδοκιών της.
Στόχος μου από τη νέα χρονιά είναι να έχω πιο ενεργό ρόλο και να βοηθήσω τον Ατρόμητο να υλοποιήσει τους στόχους του που είναι υψηλοί, λόγω της Ευρώπης.
Θέλω να πω ένα ξεχωριστό ευχαριστώ σε όλους τους προπονητές που έχω συνεργαστεί μέχρι στιγμής, στον Τόλη Αποστόλου ο οποίος ήταν αυτός που σαν σκάουτερ με έφερε στον Ατρόμητο και στους κυρίους Γιώργο Σπανό και Γιάννη Αγγελόπουλο για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν με αυτή την ανανέωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου