Τελευταία Νέα

20/1/16

Πανθρακικός : Ανακοίνωσε τον Σταύρο Πεταυράκη!

Πεταυράκης Πανθρακικός
Στον Πανθρακικό θα συνεχίσει την καριέρα του ο Σταύρος Πεταυράκης ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την ΑΕΚ. 
O 23άχρονος άσος έκανε προπονήσεις εδώ και λίγες ημέρες με την ομάδα του Πανθρακικού και όπως φαίνεται έπεισε τον Δημήτρη Ελευθερόπουλο που άναψε το πράσινο φως για την απόκτηση του.
Μάλιστα ο Πεταυράκης αποκτήθηκε ως ελεύθερος, αφού έλυσε την συνεργασία του με την ΑΕΚ πριν λίγες ημέρες.

Ο 23χρονος αριστερός οπισθοφύλακας από το 2013 έπαιζε στην ΑΕΚ . Τη σεζόν 2013-2014 αγωνίστηκε σε 27 παιχνίδια (είχε και 3 γκολ), ενώ την επομένη στη Football League έπαιξε σε 21 ματς. Εφέτος δεν κατέγραψε καμία συμμετοχή 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Η ΠΑΕ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΕΤΑΥΡΑΚΗ.
Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της ομάδας μας, ο Σταύρος Πεταυράκης, ο οποίος θα φοράει τη φανέλα με τον αριθμό 3, δήλωσε: «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που στο εξής θα αγωνίζομαι στον Πανθρακικό. Ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα μου και παρουσιάζεται μπροστά μου μια μεγάλη πρόκληση. Έχω αποκομίσει τις καλύτερες των εντυπώσεων από την «οικογένεια» που έχω συναντήσει εδώ στην Κομοτηνή και θέλω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την καινούρια μου ομάδα, προκειμένου να πετύχει το στόχο της παραμονής στη Super League».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου