Τελευταία Νέα

27/1/16

ΚΑΕ ΑΕΚ : Ανακοίνωσε τον ΤζεϊΚόβαν Μπράουν!

Ο ΤζεϊΚόβαν Μπράουν είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ αφού υπέγραψε το εξάμηνο συμβόλαιο που του προσέφερε η "Ένωση" -με προοπτική ανανέωσης για ένα ακόμη χρόνο.
Με τη φανέλα της ΑΕΚ θα αγωνίζεται μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου ο ΤζεϊΚόβαν Μπράουν, ο οποίος υπέγραψε το πρωί της Τετάρτης (27/1) το νέο του συμβόλαιο. Η "Ένωση" προσέφερε στον 25χρονο κόμπο γκαρντ συμβόλαιο εξάμηνης διάρκεια με δυνατότητα επέκτασης για έναν ακόμη χρόνο, όπως ανακοίνωσε η ΚΑΕ ΑΕΚ.
Ο παίκτης, με θητεία σε ΚΑΟΔ και Ρέθυμνο, αγωνίστηκε φέτος στην Τουρκ Τέλεκομ μετρώντας 15.8 πόντους, 2.2 ριμπάουντ και 2.8 ασίστ, για να αποχωρήσει την περασμένη εβδομάδα. Η ομάδα του Γιούρι Ζντοβτς δεν έχασε χρόνο, ήρθε άμεσα σε επικοινωνία με την πλευρά του κι η συμφωνία προέκυψε άμεσα, για να έρθει η μεταγραφική ενίσχυση της ομάδας.

Η ανακοίνωση:

"Η ΑΕΚ ανακοινώνει την απόκτηση του Τζέι - Κόβαν Μπράουν. Ο Αμερικανός γκαρντ (25 χρ., 1μ.88) έδωσε σήμερα (27/01) το "παρών" στα Γραφεία της ΑΕΚ στο Νέο Ηράκλειο, συζήτησε με τη διοίκηση και κατόπιν υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τη "Βασίλισσα" έως το τέλος της περιόδου, με προοπτική ανανέωσης για ακόμη ένα χρόνο. Το πρωί ο Τζέι - Κόβαν είχε υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις, παρόντος του επικεφαλής του ιατρικού επιτελείου της ομάδας, Ηρακλή Πατσόπουλου".
Το βιογραφικό:
Ο Τζέι Κόβαν Μπράουν γεννήθηκε στο Τέξας των ΗΠΑ και ξεκίνησε το μπάσκετ από το γυμνάσιο Μεμόριαλ.
Είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Τέξας και την τελευταία του σεζόν στο NCAA είχε 20,1 πόντους, 3,8 ασίστ, 3,4 ριμπάουντ και 1,2 κλεψίματα κατά μέσο όρο. Η επαγγελματική του καριέρα ξεκίνησε από την Ελλάδα και το Ρέθυμνο τον Αύγουστο του 2012, όπου αγωνίστηκε σε έξι αγώνες πετυχαίνοντας 9,3 πόντους μέσο όρο.
Τον Νοέμβριο του 2013 υπέγραψε στον ΚΑΟΔ, όπου και αναδείχθηκε δεύτερος σκόρερ του Πρωταθλήματος με 17,2 πόντους μέσο όρο και 2,1 ασίστ σε 25 αγώνες. Επόμενος σταθμός στην καριέρα του ο Άγιος Δομίνικος και η Κανέρος Ντε Λα Ρομάνα.
Τον Αύγουστο του 2014 υπέγραψε με την Αστάνα. Με τους Καζάκους είχε 12 πόντους, 2,3 ριμπάουντ και 3,9 ασίστ στη VTB League ενώ στο Γιουροτσάλεντζ είχε 17,8 πόντους, 3,5 ριμπάουντ, 3,8 ασίστ και 1,7 κλεψίματα μέσο όρο σε 12 αναμετρήσεις.
Μέχρι πρότινος αγωνιζόταν στην Τουρκ Τέλεκομ, όπου σε 12 αγώνες σημείωσε 15,8 πόντους, 2,2 ριμπάουντ  και 2,8 ασίστ μέσο όρο.

- Τζέι, επιστροφή στην Ελλάδα μετά από δύο χρόνια για λογαριασμό της ΑΕΚ. Πώς αισθάνεσαι;
"Αισθάνομαι πολύ όμορφα, που επέστρεψα στην Ελλάδα για την ΑΕΚ. Γνωρίζω το πρωτάθλημα, διαθέτει πολύ δυνατές ομάδες. Πραγματικά απόλαυσα τις προηγούμενες περιόδους, που ήμουν εδώ και αυτό ευελπιστώ να κάνω και τώρα.  Είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα για την ΑΕΚ. Γνωρίζω, ότι έχει μεγάλη ιστορία και βαριά φανέλα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος και θέλω να το αποδείξω και στο γήπεδο".
- Τι εικόνα έχεις για το νέο σου προπονητή, Γιούρι Ζντοβτς;
"Δεν έχω μιλήσει με τον κόουτς Ζντοβτς. Έχω μάθει καλά λόγια από συμπαίκτες μου στην Τουρκία, είναι καλός προπονητής και θέλει να κερδίζει. Έτσι είμαι και εγώ".
- Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία στο παιχνίδι;
"Μπορώ να κάνω τα πάντα. Ό,τι μου ζητήσει ο κόουτς για να κερδίσει η ομάδα. Μου αρέσει να είμαι σκόρερ, να δίνω ασίστ, να παίζω άμυνα. Γενικά μου αρέσει να διασκεδάζω στους αγώνες".
- Στους οπαδούς της ΑΕΚ τι θα ήθελες να πεις;
"Είμαι εδώ για να δω πόσο... τρελοί είναι, όπως έχω ακούσει. Θα δώσω ό,τι έχω για την ομάδα για να τους «τρελάνω» περισσότερο και να τερματίσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου