Τελευταία Νέα

15/6/16

Ηρακλής : Τέλος ο Κοσμάς Τσιλιανίδης!

Τσιλιανίδης
Δεν συνεχίζει στον Ηρακλή ο Κοσμάς Τσιλιανίδης. Ο 22χρονος μεσοεπιθετικός αποτελεί παρελθόν για τον Γηραιό, τον οποίο ευχαρίστησε για όλα, αφήνοντας ωστόσο αιχμές προς στελέχη της διοίκησης τα οποία "δεν έπρεπε να έχω πιστέψει".
Παρελθόν αποτελεί για τον Ηρακλή ο Κοσμάς Τσιλιανίδης. Ο 22χρονος μεσοεπιθετικός έγραψε στον λογαριασμό του στο facebook ότι αλλεπάλληλα προβλήματα τον εξώθησαν στη λύση της συνεργασίας με την ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Ο Θεσσαλονικιός ποδοσφαιριστής αγωνίστηκε εφέτος σε 24 παιχνίδια με τους "κυανόλευκους" και σημείωσε ένα γκολ.  Ο Τσιλιανίδης έγραψε στη σελίδα του στο facebook: "Υστερα από δώδεκα χρόνια, δεν είμαι πλέον μέλος του Ηρακλή. Σε αυτή την ομάδα ξεκίνησα ως παιδί στις ακαδημίες, ανδρώθηκα μέσα από τις δυσκολίες και έζησα το όνειρό μου να παίξω στην Superleague με την φανέλα της.
Εζησα πολλά και όμορφα για το ξεκίνημα της καριέρας μου που δεν πρόκειται να τα ξεχάσω. Βασικό μου μέλημά ήταν φεύγοντας από εδώ, να επωφελούνταν και η ομάδα. Κι αυτό έγινε τον περασμένο Ιανουάριο, ωστόσο η πρόταση που κατατέθηκε από ευρωπαϊκή ομάδα για την αγορά μου δεν έγινε δεκτή.  Συνοδεύτηκε μάλιστα από βαρύγδουπες, όπως αποδείχτηκε, δηλώσεις στελεχών της διοίκησης για την χρησιμότητα και την αναγκαιότητα της παρουσίας μου στο ρόστερ. Όπως αποδείχτηκε, δεν έπρεπε να τις έχω πιστέψει, αλλά η αγάπη μου για τον Ηρακλή δεν επέτρεψε να δω καθαρά το τι ερχόταν.
Ετσι, φτάσαμε στο σήμερα, με απανωτά, αλλεπάλληλα και ποικιλόμορφα προβλήματα για τα οποία δεν έχω την παραμικρή ευθύνη και τα οποία με εξώθησαν στην αναζήτηση της λύσης της μεταξύ μας συνεργασίας. Προτού χαθούν άλλα, πρώτα χάθηκε η εμπιστοσύνη.  Ο Ηρακλής θα παραμείνει για πάντα στην καρδιά μου ως η ποδοσφαιρική μου οικογένεια. Εύχομαι λοιπόν ειλικρινά σε όσους αγαπάνε πραγματικά αυτή την ομάδα να μην σταματήσουν να παλεύουν γιa αυτήν και να την δουν να φτάνει εκεί που ονειρεύονται και της αξίζει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου