Τελευταία Νέα

3/7/16

Ατρόμητος : Ανανέωσε ο Κυριάκος Κιβρακίδης!

Κιβρακίδης
Στον Ατρόμητο μέχρι το 2019 θα παραμείνει ο Κυριάκος Κιβρακίδης. Όπως έκανε γνωστό η ΠΑΕ, ο 24χρονος δεξιός μπακ επέκτεινε το συμβόλαιό του στην ομάδα του Περιστερίου.
Παίκτης του Ατρόμητου μέχρι το 2019 θα είναι ο Κυριάκος Κιβρακίδης. Ο Παναθηναϊκός το προηγούμενο διάστημα διαπραγματεύτηκε με την ομάδα του Περιστερίου για την απόκτηση του 24χρονου Κοζανίτη μπακ, αλλά συμφωνία δεν επήλθε.
Το μεσημέρι της Κυριακής (3/7) η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του ποδοσφαιριστή, ο οποίος ανήκει στους "κυανόλευκους" από το δεύτερο μισό της σεζόν 2013-2014. Ο Κιβρακίδης (είναι γεννημένος στις 21 Ιουλίου 1992) έχει περάσει στο παρελθόν από Εθνικό Βατερού, Πόντιους Κατερίνης, Ηρακλή και Αιγινιακό.
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε έπαιξε σε 33 αγώνες (21 για το πρωτάθλημα, 8 στο κύπελλο και 4 στην Ευρώπη). 
Στην ανακοίνωσή της η ΠΑΕ Ατρόμητος ανέφερε: 
"Η ΠΑΕ Ατρόμητος ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά ότι ο Κυριάκος Κιβρακίδης θα παραμείνει μαζί μας μέχρι τον Ιούνιο του 2019. Ο 24χρονος ποδοσφαιριστής βρέθηκε στα γραφεία του συλλόγου και υπέγραψε την επέκταση του ισχύοντος συμβολαίου (έληγε τον Ιούνιο του 2017) για δύο ακόμη χρόνια, παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου".
Αμέσως μετά από τις σχετικές υπογραφές ο δεξιός οπισθοφύλακας είπε: 
"Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που συνεχίζω την καριέρα μου στον Ατρόμητο. Εδώ είναι η οικογένεια μου. Εδώ έκανα τα πρώτα ποδοσφαιρικά βήματα μου και είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ στην Ευρώπη. Είναι μια ομάδα που ικανοποιεί τις φιλοδοξίες μου και θα συνεχίσω να δίνω το 100% για την επίτευξη των στόχων της.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους, αλλά και τους φιλάθλους για την αγάπη που μου πρόσφεραν απλόχερα από την πρώτη στιγμή. Η υπόσχεση που τους δίνω είναι ότι θα συνεχίσω να ματώνω και να τιμώ τη φανέλα του Ατρόμητου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου