Τελευταία Νέα

1/8/16

Ολυμπιακός : Στην Φεϊρένσε δανεικός ο Τάσος Καραμάνος!

Στην Πορτογαλία θα συνεχίσει την καριέρα του ο Τάσος Καραμάνος, ως δανεικός από τον Ολυμπιακό στη Φεϊρένσε. 
Κατοικος Πορτογαλίας από τη νέα σεζόν ο Τάσος Καραμάνος, που θα συνεχίσει την καριέρα του στη Φεϊρένσε ως δανεικός από τον Ολυμπιακό. Την εξέλιξη ανακοίνωσε και επίσημα ο πορτογαλικός σύλλογος το βράδυ της Δευτέρας (1/8).
"Για εμένα είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, αφού είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστώ μακριά από την πατρίδα μου. Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την ευκαιρία και έρχομαι με επιθυμία να βοηθήσω την ομάδα. Είμαι εντυπωσιασμένος με τις συνθήκες που επικρατούν στο κλαμπ και την ομορφιά της πόλης.
Δεν είμαι παίκτης που κοιτά τον εαυτό του, μου αρέσει να βοηθάω το σύνολο. Η στήριξη των οπαδών είναι πολύ σημαντική για την επιτυχία της ομάδας.
Εύχομαι να δω το γήπεδο γεμάτο, να δονείται μαζί με την ομάδα και ελπίζω ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν θα έχουμε την ευκαιρία να πανηγυρίσουμε επιτυχίες μαζί με τους υποστηρικτές μας", ήταν οι δηλώσεις του 25χρονου Έλληνα επιθετικού στην επίσημη ιστοσελίδα της Φεϊρένσε.
Την περσινή αγωνιστική περίοδο, ο Τάσος Καραμάνος αγωνίστηκε επίσης ως δανεικός στον Πανιώνιο και σε 36 συμμετοχές (2355') είχε απολογισμό 6 τέρματα και 2 ασίστ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου