Τελευταία Νέα

24/8/21

ΚΑΕ ΑΕΚ: Aνακοίνωσε και τον Μπράιαν Ανγκόλα!

Η ΚΑΕ ΑΕΚ επισημοποίησε τη συμφωνία με τον Μπράιαν Ανγκόλα, ο οποίος υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους κιτρινόμαυρους.

Ο Μπράιαν Ανγκόλα προστέθηκε στη λίστα των ξένων παικτών που ανακοινώθηκαν τις τελευταίες ημέρες από την ΚΑΕ ΑΕΚ. Οι κιτρινόμαυροι επισημοποιούν τις συμφωνίες που έχουν κάνει από καιρό, ενόσω κινούν τις διαδικασίες για να αρθούν τα ban που τους έχουν επιβληθεί από τη FIBA.

Η ανακοίνωση της ΚΑΕ ΑΕΚ: 

"H AEK BC ανακοινώνει, ότι ο διεθνής Κολομβιανός γκαρντ, Μπράιαν Ανγκόλα, υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τη "Βασίλισσα", ήτοι έως το Καλοκαίρι του 2023".

Με αφορμή τη μετακίνησή του στην ΑΕΚ, δήλωσε: 

"Αισθάνομαι εκπληκτικά, που τη νέα περίοδο θ’ αγωνιστώ με τη φανέλα της ΑΕΚ. Έχω ακούσει πάρα πολλά για τη νέα μου ομάδα. Έχω ακούσει για την περίφημη ιστορία της, για τους τίτλους της, για τους... τρελούς οπαδούς της. Είναι μία μοναδική ευκαιρία για μένα ν’ αποδείξω την αξία μου και το ταλέντο μου σ’ αυτό το επίπεδο. Το ελληνικό Πρωτάθλημα είναι πολύ φημισμένο και χαίρομαι που θα συμμετέχω και εγώ σ' αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου