Τελευταία Νέα

26/9/10

F1: Χωρίς φρένο ο Αλόνσο!


Σε ένα επεισοδιακό αγώνα, με οχτώ αποχωρήσεις και αρκετές αλλαγές στις μεσαίες θέσεις της κατάταξης, ο Φερνάντο Αλόνσο κατάφερε να κρατήσει την πρώτη θέση και να φτάσει στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του. Εξαιρετική εμφάνιση από τον Φελίπε Μάσα, που αν και εκκίνησε από την τελευταία θέση, τερμάτισε 10ος. Σημαντική η δεύτερη θέση του Φέτελ και η τρίτη του Γουέμπερ για την Red Bull.

Η εκκίνηση στον αγώνα της Σιγκαπούρης δεν έκρυψε κανένα απρόοπτο. Ο Φερνάντο Αλόνσο κράτησε την πρωτοπορία του. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έφυγε καλά, αλλά δεν κατάφερε να περάσει τον Ισπανό και διατήρησε τη δεύτερη θέση του, με τους πιλότους της McLaren Χάμιλτον και Μπάτον να τον ακολουθούν.

Από τους χαμένους της εκκίνησης ήταν ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο πιλότος της Williams από 6ος έπεσε 8ος, με τους Κούμπιτσα και Ρόσμπεργκ να είναι από πάνω του.

Με την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου η πρώτη δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον, Μπάτον, Γουέμπερ, Ρόσμπεργκ, Κούμπιτσα, Μπαρικέλο, Σουμάχερ και Πετρόφ.

Στο δεύτερο γύρο ο Φελίπε Μάσα μπήκε στα pit για να βάλει τη μέση γόμα. Με αυτή τη στρατηγική ο Βραζιλιάνος σκόπευε να πάει με τα ίδια ελαστικά μέχρι τέλους. Πάντως έδειξε να δικαιώνεται από πολύ γρήγορα. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε μια πίστα που δεν φημίζεται για τις πολλές προσπεράσεις, ο Μάσα ήταν 13ος στον 20ο γύρο.

Στη συνέχεια υπήρξαν δυο προβλήματα. Αρχικά ο Χάιντφελντ άλλαξε την μπροστινή πτέρυγα του μονοθέσιού του, ενώ αργότερα ο Λιούτσι τραυμάτισε την δεξιά πτέρυγα της Force India, με τον ίδιο να εγκαταλείπει τον αγώνα από πολύ νωρίς.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα και οι αρκετοί πιλότοι άδραξαν την ευκαιρία και επισκέφθηκαν τα pit. Oι πιλότοι μπου μπήκαν για αλλαγή ελαστικών ήταν οι: Πετρόφ, Μπουεμί, Χούλκενμπεργκ, Σούτιλ, Κοβαλάινεν, Τρούλι, Κλίεν, Αλγκερσουάρι, Ντι Γκράσι και Σένα, ενώ ο Χάιντφελντ μπήκε στα pit για δεύτερη φορά.

Νωρίτερα ο Γουέμπερ άλλαξε τα ελαστικά του, βάζοντας τη σκληρή γόμα. Τo pit stop του όμως ήταν απογοητευτικό, καθώς ο Αυστραλός βγαίνοντας ήταν 11ος. Σημειώνουμε ότι οι Αλόνσο, Φέτελ, Χάμιλτον και Μπάτον δεν είχαν μπει στα pit. Οι πιλότοι, δηλαδή, που είναι στη μάχη της κατάκτησης του τίτλου.

Ο σταθερός Αλόνσο και ο άτυχος Χάμιλτον!

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα-όπως εξελίχτηκε- ο Αλόνσο κατάφερε να μείνει ανεπηρέαστος και να κρατήσει την πρωτιά μέχρι το τέλος.

Στην πρώτη κίτρινη σημαία ο Ισπανός κατάφερε να μείνει πρώτος. Στον 29ο γύρο οι Αλόνσο και Φέτελ μπήκαν στα pit. Και σε αυτή τη μάχη ο "El Nano" ήταν νικητής.

Στον 33ο γύρο η σύγκρουση των Κομπαγιάσι-Σένα είχε ως αποτέλεσμα να μπει για δεύτερη φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα. Στην επανεκκίνηση ο Φέτελ προσπάθησε να περάσει τον Αλόνσο, αλλά για ακόμα μια φορά δεν τα κατάφερε.

Τη στιγμή που η Ferrari είχε τον έναν πιλότο της (Αλόνσο) στην πρώτη θέση και το Μάσα στη 10η -που ξεκίνησε τελευταίος- η McLaren έχανε τον Χάμιλτον.

Τα ρίσκα πληρώνονται συνήθως. Όμως για τον Χάμιλτον, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 για ακόμα μια φορά πλήρωσε ακριβά την απόφασή του μα πατήσει παραπάνω γκάζι.

Ο Βρετανός στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Γουέμπερ ήρθε σε επαφή και έτσι ο αγώνας του περσινού νικητή της Σιγκαπούρης τελείωσε άδοξα. Αυτή ήταν η τρίτη εγκατάλειψη του πιλότου της βρετανικής ομάδας, καθώς είχε... κουνήσει μαντήλι σε Ουγγαρία και Ιταλία.

Επόμενο θύμα ατυχίας ήταν ο Σουμάχερ. Η μπροστινή αεροτομή του Γερμανού έβρισκε στο οδόστρωμα με αποτέλεσμα να βγαίνουν σπίθες. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιδιόρθωσε το πρόβλημα και συνέχισε την κούρσα του.

Το τελευταίο τραγελαφικό συμβάν διαδραματίστηκε στον 60 γύρο όταν η Lotus του Χέικι Κοβαλάινεν έπιασε φωτιά. Ο Φιλανδός κατέβηκε από το μονοθέσιό του, πήρε έναν πυροσβεστήρα και έσβησε με τη βοήθεια ενός ακόμα ατόμου τις φλόγες.

Εκείνη τη στιγμή ο Φερνάντο Αλόνσο, σήκωνε στο ουρανό την γροθιά του, με την οποία ο Ισπανός πανηγύρισε την τέταρτη φετινή του νίκη. Η Red Bull ακολούθησε την Ferrari με τους Φέτελ στη δεύτερη θέση και το Γουέμπερ στην τρίτη.

Επόμενος αγώνας στην Ιαπωνία στις 10 Οκτωβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου