Τελευταία Νέα

28/6/11

AEK - Aνακοίνωσε τον Στιβ Μπελέκ!


Παίκτης της ΑΕΚ είναι και επίσημα από το απόγευμα της Δευτέρας ο Στιβ Μπελέκ, με τους "κιτρινόμαυρους" να ανακοινώνουν την απόκτησή του με τη μορφή δανεισμού από την Ουντινέζε για έναν χρόνο.


"Η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Steve Leo Beleck με τη μορφή δανεισμού έως τις 30/6/2012 και ισχύ από την 1/7/2011", ήταν η λιτή ανακοίνωση που εξέδωσε η Ένωση, με τον παίκτη να επιστρέφει στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά την πρώτη εμπειρία του τη σεζόν 2009-2010 με τη φανέλα του Πανθρακικού.

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας ο Καμερουνέζος επιθετικός δήλωσε:


"Είμαι πολύ χαρούμενος για την μεταγραφή μου σε μια τόσο μεγάλη ομάδα, αφού την προηγούμενη φορά που ήμουν στην Ελλάδα αγωνιζόμουν στον Πανθρακικό, ενώ τώρα βρίσκομαι στην ΑΕΚ.

Ο στόχος μου δεν είναι ο χρόνος συμμετοχής για να επιστρέψω στο ιταλικό πρωτάθλημα, σκέφτομαι μόνο την ΑΕΚ.

Δεν αποτελεί πίεση η σύγκριση με τον προκάτοχο μου, Ισμαέλ Μπλάνκο, θέλω να αποδείξω τη δική μου αξία και να κάνω το καλύτερο".

Ο 18χρονος Καμερουνέζος επιθετικός πάτησε το πόδι του στην Αθήνα γύρω στις 20:00 της Κυριακής και το πρωί της Δευτέρας πέρασε ιατρικές εξετάσεις, τις οποίες πέρασε με επιτυχία και έτσι άναψε το "πράσινο φως" για να πέσουν οι υπογραφές.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Μπελέκ θα εισπράξει ένα ποσό της τάξης των 100.000 ευρώ στον έναν χρόνο που θα φοράει τη φανέλα με το "Δικέφαλο" στο στήθος, με την ΑΕΚ και την Ουντινέζε να συζητούν το ερχόμενο καλοκαίρι για το αν ο ποδοσφαιριστής θα συνεχίσει την καριέρα του στη Super League ή θα επιστρέψει στο Καμπιονάτο για λογαριασμό των "φριουλάνι".

Δείτε βίντεο με τον Στιβ Μπελέκ:

:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου