Τελευταία Νέα

30/8/11

ΚΑΕ Παναθηναϊκός: Πάτησε Αθήνα ο Ντέιβιντ Λόγκαν!


Στην Αθήνα έφθασε με μία ώρα καθυστέρηση από την Φιλαδέλφεια ο Ντέιβιντ Λόγκαν για λογαριασμό του Παναθηναϊκού.


Ο πρώην παίκτης της ισπανικής Κάχα Λαμποράλ μετέβη από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» απευθείας στο ξενοδοχείο και από εκεί είναι προγραμματισμένο να μεταβεί να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις (13:00)

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Λόγκαν τόνισε:



"Ευτυχώς όλα τελείωσαν. Ήρθα στην ομάδα που ήθελα. Η μεταγραφή μου κράτησε καιρό, αλλά το θέμα είναι ότι ήρθα. Ποτέ δεν πίστεψα ότι η Κάχα θα αλλάξει την απόφασή της, αλλά έπρεπε να περιμένω, να κάνω υπομονή και να γίνουν κάποιες διαπραγματεύσεις. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα. Είναι μια νέα χρονιά για μένα. Νέο ξεκίνημα, σε μια μεγάλη ομάδα με έναν τεράστιο προπονητή. Ξέρω ότι πέρσι τα πήγαν εξαιρετικά και σίγουρα άξιζε τον κόπο η αναμονή".


Για τους στόχους του με την φανέλα του Παναθηναϊκού, είπε: "Θέλω να βοηθήσω την ομάδα να συνεχίσει και φέτος την εξαιρετική της πορεία. Είναι σίγουρα η μεγαλύτερη ομάδα που έχω παίξει. Τώρα θέλω να καθαρίσω το μυαλό μου και να καταλάβω που έχω έρθει. Είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα. Είναι ένας μεγάλος προπονητής.

Με την Κάχα από τον Ιανουάριο τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά. Τώρα πλέον κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Θέλω να αρπάξω την ευκαιρία. Στόχος μου είναι να πάρει η ομάδα ότι πήρε και πέρσι. Είναι μεγάλη πρόκληση η Ευρωλίγκα. Ξέρω καλά ότι αυτοί είναι οι στόχοι κάθε χρόνο. Η ποιότητα της ομάδας είναι μεγάλη. Ελπίζω να προσαρμοστώ όσο γίνεται πιο γρήγορα".

Τέλος για τον κόσμο και το τι ξέρει, δήλωσε: "Είναι εξαιρετικοί οι οπαδοί. Ο κόσμος του Παναθηναϊκού ξέρει να στηρίζει την ομάδα. Έχω παίξει ως αντίπαλος οπότε ξέρω πολύ καλά την έδρα. Ανυπομονώ να παίξω μπροστά τους".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου