Τελευταία Νέα

1/2/12

Ολυμπιακός : Παρουσίασε Καζίμ-Ρίτσαρντς και Ρόι Κάρολ!


Τα δύο μεταγραφικά αποκτήματα του Ιανουαρίου, Καζίμ-Ρίτσαρντς και Ρόι Κάρολ, παρουσίασε ο Ολυμπιακός το μεσημέρι της Τετάρτης. 

Ο Ολυμπιακός παρουσίασε την Τετάρτη τις δύο μεταγραφές του Ιανουαρίου, Κόλιν Κιαζίμ Ρίτσαρντς και Ρόι Κάρολ, με τον 25χρονο Τούρκο διεθνή εξτρέμ να παίρνει τη φανέλα με το Νο 11 και τον 34χρονο Βορειορλανδό γκολκίπερ να παραλαμβάνει αυτή με το Νο 1.



"Είναι πολύ μεγάλη τιμή που βρίσκομαι εδώ. Ήταν έκπληξη που ήρθα Ιανουάριο. Περιμένω με πολλή όρεξη να παίξω για αυτή την ομάδα.

Θα προπονηθώ σκληρά, θα μιλήσω με τους συμπαίκτες μου και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου", τόνισε στην αρχική του τοποθέτηση ο Ρόι Κάρολ, ενώ σε ερώτηση για το αν πιστεύει ότι η νέα του ομάδα μπορεί να φτάσει μέχρι τον τελικό του Europa League (το είχε δηλώσει μετά την ολοκλήρωση της μεταγραφής του) αλλά και το αν θεωρεί ότι έχει να δώσει κάποια "απάντηση" στον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, δήλωσε:

"Το παν είναι να κάνεις την προσπάθεια. Πιστεύω ότι μπορούμε να προχωρήσουμε, αλλιώς ποιο το νόημα να παίζουμε.

Θα προσπαθήσω να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου και θα χαρώ να δω τον Φέργκιουσον στον τελικό".

Όσον αφορά στο αν μπορεί να κάνει σύγκριση Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού, που τους αντιμετώπισε στον πρώτο γύρο ως τερματοφύλακας του ΟΦΗ, υπογράμμισε:

"Έχουν αλλάξει οι συνθήκες, δεν είμαι πια ουδέτερος. Ο Φέργκιουσον έχει πει ότι στο δεύτερο μισό μίας σεζόν όλα μπορούν να συμβούν.

Είναι στο δικό μας χέρι να παίζουμε σε κάθε ματς καλά και να εκμεταλλευτούμε κάποιο στραβοπάτημα του Παναθηναϊκού".




Από την πλευρά του, ο Κόλιν Κιαζίμ Ρίτσαρντς δήλωσε αρχικά: "Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη, αυτά δεν είναι τα κατάλληλα ρούχα για αυτή την παρουσίαση.

Ευχαριστώ τον Ολυμπιακό που με διεκδίκησε τόσο επίμονα να με εντάξει στο ρόστερ του. Θα προσπαθήσω να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αυτός ο σύλλογος.

Πρέπει να σταματήσουν τα λόγια εδώ και να μιλήσουμε στον αγωνιστικό χώρο".

Επιπλέον, ο πρώην άσος των Φενέρμπαχτσε και Γαλατάσαραϊ δήλωσε θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στο μεγάλο λιμάνι και μετά το τέλος της φετινής σεζόν, οπότε και λήγει ο δανεισμός του (υπάρχει οψιόν αγοράς από πλευράς των πρωταθλητών Ελλάδας).

"Η απόφασή μου να έρθω εδώ δεν θα γινόταν αν δεν ήμουν σίγουρος ότι μπορώ να βοηθήσω τον Ολυμπιακό.

Θα δώσω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα και εύχομαι να καταλάβει η ομάδα ότι είμαι άξιος για να μείνω για άλλα δύο χρόνια εδώ", είπε σχετικά.

Σε ερώτηση για το τατού που έχει στο δεξί του πόδι, ο Κιαζίμ επικαλέστηκε τον... Μπομπ Μάρλεϊ ("Το τατουάζ είναι ένα από τα μεγαλύτερα είδωλά μου, ο Μπομπ Μάρλεϊ. Κάποια λόγια του είχαν μεγάλη επίδραση στη ζωή μου. Αυτός είναι ο σημαντικότερος λόγος που το έχω", δήλωσε χαρακτηριστικά), ενώ αναφορικά με την προσαρμογή του στην Ελλάδα αλλά και τα όσα έχουν γραφτεί για τον ασταθή χαρακτήρα του, τόνισε:

"Ο τρόπος που με υποδέχτηκαν εδώ δείχνει ότι θα κάνουν την προσαρμογή μου εύκολη. Η υποδοχή σε εμένα και την κοπέλα μου ήταν άψογη. Έχω ζήσει επίσης στο Λονδίνο, δεν νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα προσαρμογής.

Δεν μπορώ να μιλήσω για άλλους παίκτες. Ο καθένας έχει την προσωπική σχέση με τον προπονητή του. Εγώ είμαι εδώ για να ακούσω τον προπονητή, η δική του άποψη μετράω. Δεν είμαι εδώ για να κρίνω κάποιον άλλο".

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μη γίνει ερώτηση αναφορικά με το δύσκολο (και εξαιρετικά κρίσιμο) ματς που ακολουθεί στο πρωτάθλημα, κόντρα στον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, με τον Τούρκο άσο να θέτει τον εαυτό του στη διάθεση του Ερνέστο Βαλβέρδε:

"Ξέρω ότι είναι πολύ σημαντικό το ματς. Δεν μπορώ να πω αν θα παίξω, αποφασίζει ο προπονητής. Εγώ είμαι στη διάθεσή του, σήμερα θα προπονηθώ και θα γνωρίσω τους συμπαίκτες μου.

Θα περιμένω το χρόνο μου, αν μου δοθεί αυτή η ευκαιρία θα την πιάσω από τα μαλλιά".





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου