Τελευταία Νέα

1/6/12

Παναθηναϊκός : Πράσινος μέχρι το 2016 ο Μαυρίας

                               


Ο Χάρης Μαυρίας ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό μέχρι το καλοκαίρι του 2016, δείχνοντας την επιθυμία του να παραμείνει "πράσινος".

Την πράσινη φανέλα για ακόμα τέσσερα χρόνια θα συνεχίσει να φορά ο Χάρης Μαυρίας.
Ο νεαρός μεσοεπιθετικός του "τριφυλλιού", που προέρχεται από τις ακαδημίες του συλλόγου, έβαλε την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο, που τον κρατά στην Παιανία μέχρι το καλοκαίρι του 2016.
Ο 18χρονος ποδοσφαιριστής είχε εδώ και καιρό το στενό "μαρκάρισμα" της Στουτγάρδης, ενώ ενδιαφέρον υπήρχε και από μεγάλη ομάδα της Ιταλίας, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες ήταν η Γιουβέντους.
Ο ίδιος ωστόσο δεν έκρυψε ποτέ ότι θέλει να συνεχίσει να αγωνίζεται στους "πράσινους" και έτσι το απόγευμα της Πέμπτης πέρασε από τα γραφεία της ΠΑΕ και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο.
"Να καθιερωθώ στον Παναθηναϊκό"
Δηλώσεις για την ανανέωση του συμβολαίου του έκανε στο Sport24.gr ο Χάρης Μαυρίας, που δεν μπόρεσε να κρύψει την ικανοποίησή του. "Είμαι πολύ ευχαριστημένος και ικανοποιημένος από την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν άπαντες στον Παναθηναϊκό και μου πρότειναν να ανανεώσω τη συνεργασία μου με την ομάδα της καρδιάς μου.
Αφού έγινε αυτό, για εμένα δεν υπήρχαν δεύτερες σκέψεις. Ήθελα να μείνω, να καθιερωθώ και να πανηγυρίσω τίτλους με την ομάδα που αγαπώ. Όλα τα άλλα θα έρθουν στη συνέχεια" τόνισε χαρακτηριστικά.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
"Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή Χάρη Μαυρία για την υπογραφή νέου συμβολαίου μέχρι τον Ιούνιο του 2016".
O 18χρονος άσος μίλησε και στην επίσημη ιστοσελίδα της πράσινης ΠΑΕ λέγοντας:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε με την πρότασή της αυτή. Ο Παναθηναϊκός σημαίνει πολλά πράγματα για μένα. Έχω μεγαλώσει εδώ και αγαπάω την ομάδα σαν οικογένειά μου. Επίσης, είναι μια πάρα πολύ μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία και είναι τιμή για μένα να αγωνίζομαι γι’ αυτήν και να την εκπροσωπώ φορώντας τη φανέλα της. Στόχος μου είναι να καθιερωθώ στον Παναθηναϊκό και να βοηθήσω την ομάδα να κατακτήσει πολλούς τίτλους».


Δείτε βίντεο με τον Χάρη Μαυρία:
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου