Τελευταία Νέα

29/7/13

Πανιώνιος: Ανακοίνωσε τον Κλαούντιο Ριβέρο!



Ο Πανιώνιος ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Ουρουγουανού αμυντικού μέσου, Κλαούντιο Ριβέρο.
Παίκτης του Πανιωνίου για την περίοδο 2013-14 θα είναι ο Κλαούντιο Ντομίνγκο Ριβέρο Ροντρίγκεζ.
Ο Ουρουγουανός αμυντικός μέσος, πέρασε με επιτυχία το πρωί της Δευτέρας τόσο τις ιατρικές, όσο και τις εργομετρικές εξετάσεις και στη συνέχεια έβαλε την υπογραφή του στο συμβόλαιο μονοετούς διάρκειας.
Αμέσως μετά, δήλωσε στην ιστοσελίδα της "κυανέρυθρης" ΠΑΕ:
"Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την μεταγραφή μου στον Πανιώνιο. Γνωρίζω πολύ καλά τη νέα μου ομάδα, καθώς σε αυτήν έχουν αγωνιστεί δύο μεγάλοι συμπατριώτες μου. Ο Αλβάρο Ρεκόμπα και ο "Λόλο" Εστογιανόφ.
Από την δική τους συμμετοχή στον Πανιώνιο, όλοι στην πατρίδα μου είχαμε μάθει για την ομάδα.
Ο Πανιώνιος είναι ιστορικός σύλλογος και είναι ιδιαίτερη τιμή για μένα να αγωνιστώ με την φανέλα του.
Παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και να είναι σίγουρος ο κόσμος μας πως θα κάνω ότι είναι δυνατόν προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους μας".
Ο Ριβέρο ξεκίνησε την καριέρα του στην Φένιξ το 2005. Μέχρι το 2010 μέτρησε συνολικά 101 συμμετοχές.
Την σεζόν 2010-11 αγωνίστηκε στην Χάποελ Ραμάτ Γκαν, με την οποία είχε 9 συμμετοχές. Τα επόμενα δύο χρόνια αγωνίστηκε πάλι στην Φένιξ έχοντας 27 συμμετοχές.
Τον Ιανουάριο του 2012 αγωνίστηκε ως δανεικός στην Αντοφαγκάστα της Χιλής μετρώντας 28 συμμετοχές. Την περσινή σεζόν επέστρεψε στην Φένιξ. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεν έχει καταφέρει να σκοράρει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου