Τελευταία Νέα

28/8/13

ΠΑΣ Γιάννινα : Ανανέωσε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος!

                                «Έδεσε» Κολοβέτσιο ο ΠΑΣ

Τη φανέλα του ΠΑΣ Γιάννινα μέχρι το καλοκαίρι του 2016 θα φοράει ο Δημήτρης Κολοβέτσιος , όπως ανακοίνωσε η Ηπειρώτικη ΠΑΕ.

Την επέκταση του συμβολαίου του Δημήτρη Κολοβέτσιου μέχρι το 2016 ανακοίνωσε ο ΠΑΣ Γιάννινα. 

Ο νεαρός αμυντικός είχε ακουστεί πως βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο της ΑΕΚ και γίνονται κάποιες συζητήσεις ανάμεσα στις δύο ομάδες για την επόμενη σεζόν, όμως τώρα ήρθε η ανακοίνωση με την οποία «δένει» ο ΠΑΣ τον παίκτη για άλλα τρία χρόνια. 

Μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου ο Κολοβέτσιος δήλωσε στο επίσημο σάιτ του «Άγιαξ την Ηπείρου»

«Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την πραγματοποίηση της επέκτασης του συμβολαίου από την διοίκηση πριν ακόμη αυτό λήξει. 

Πάντα τόσο από την πλευρά της διοίκησης, όσο και από την δική μου, υπήρχε θετική διάθεση για να συνεχίσουμε μαζί και στην συνάντηση που είχαμε καλύφθηκα πλήρως και συμφωνήσαμε. 

Οι σημαντικότεροι λόγοι που πήρα την απόφαση να συνεχίσω είναι η εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου και γι αυτό θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κο Χριστοβασίλη, τον προπονητή μου κο Σάββα Παντελίδη, τον Διευθυντή κο Νιαρχάκο, αλλά και όλους όσους είναι κοντά στην ομάδα, όπως επίσης και το καλό κλίμα που υπάρχει αφού όλα τα παιδιά είμαστε φίλοι και δουλεύουμε προπάντων για το καλό της ομάδας μας. 

Από την πλευρά μου θα προσπαθώ πάντα να βελτιώνομαι και να βοηθώ την ομάδα να πετυχαίνει τους στόχους της. 

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους μας για την αγάπη που δείχνουν στο πρόσωπό μου και τους καλώ όλους να συνεχίσουμε μαζί την πετυχημένη προσπάθεια που κάνουμε μέχρι τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου