Τελευταία Νέα

30/1/14

Εργοτέλης : Aνακοίνωσε τoν Γκαετάνο Μονακέλο!

Την απόκτηση του Ιταλού επιθετικού Γκαετάνο Μονακέλο ανακοίνωσε ο Εργοτέλης.
Ο 20χρονος άσος παραχωρήθηκε από την Μονακό προκειμένου να πάρει παιχνίδια στα πόδια του.
Ο 19χρονος στράικερ αγωνίστηκε στο πρώτο μισό της σεζόν δανεικός στη Σερκλ Μπριζ μετρώντας 16 συμμετοχές και ένα γκολ.
Την περασμένη σεζόν έπαιξε αρχικά στη Μέταλουργκ Ντόνετσκ και εν συνεχεία στον Ολυμπιακό Λευκωσίας πετυχαίνοντας 7 γκολ σε 14 εμφανίσεις.
Ο Μονακέλο είναι διεθνής με την U-17 εθνική ομάδα της Ιταλίας. 
Ο Γκαετάνο Μονακέλο επέλεξε να αγωνίζεται με το νούμερο 73 στη φανέλα.
H ανακοίνωση:
"Η ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοίνωσε την απόκτηση του Γκαετάνο Μονακέλο μέχρι τις 30/06/2014, με την μορφή δανεισμού από τη Μονακό.
Ο 19χρονος (19/03/1994) Ιταλός επιθετικός προέρχεται από την Ακαδημία της Ίντερ και στην έως τώρα καριέρα του έχει αγωνιστεί στη Μέταλουργκ Ντόνετσκ, στον Ολυμπιακό Λευκωσίας και το προηγούμενο εξάμηνο στη Σερκλ Μπριζ (δανεικός από τη Μονακό)".
Έπειτα από την υπογραφή του συμβολαίου του, ο Μονακέλο δήλωσε: 

"Είμαι χαρούμενος που θα αγωνιστώ στην Ελλάδα και στον Εργοτέλη. Είμαι έτοιμος να παλέψω για να πετύχει η ομάδα μου και να έχει μια καλή σεζόν. Θα παλέψουμε όλοι μαζί για την επιτυχία. Είμαι έτοιμος να τεθώ στην διάθεση του προπονητή μου". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου