Τελευταία Νέα

26/2/14

Ατρόμητος : Aνανέωσε ο Στάθης Ταυλαρίδης!

Ανανέωσε και ο Ταυλαρίδης
Ο Στάθης Ταυλαρίδης, συμφώνησε, υπέγραψε και θα παραμείνει μέχρι το καλοκαίρι του 2016 με τον Ατρόμητο να ανακοινώνει και επίσημα την συμφωνία των δυο πλευρών.
Σε μια ακόμη σημαντική ανανέωση προχώρησε ο Ατρόμητος καθώς μετά τον Νίκο Λαζαρίδη ήρθε σε συμφωνία και με τον Στάθη Ταυλαρίδη για ανανέωση της συνεργασίας των δυο πλευρών μέχρι το καλοκαίρι του 2016 με τον έμπειρο αμυντικό να μένει άλλα δυο χρόνια στο Περιστέρι.
Ο Ατρόμητος μάλιστα ανακοίνωσε την συμφωνία των δυο πλευρών ενώ υπήρξαν και δηλώσεις του ίδιου του παίκτη ο οποίος δηλώνει περήφανος που θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την φανέλα του Ατρόμητου. 
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ατρόμητος:
«Και ο τρίτος «πύργος» έμεινε στη θέση του.... Η ΠΑΕ Ατρόμητος βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Στάθη Ταυλαρίδη.
Με κριτήριο το απαράμιλλο σθένος και τη χαλύβδινη κράση του η ομάδα μας κατέθεσε επίσημη πρόταση στον ποδοσφαιριστή ο οποίος υπέγραψε σήμερα νέο συμβόλαιο παρουσία του τεχνικού διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλου, με χρονική διάρκεια μέχρι τον Ιούνιο του 2016».
Σε δηλώσεις του στο atromitosfc.gr ο Στάθης Ταυλαρίδης τόνισε τα εξής για την παραμονή του:
«Είμαι πολύ χαρούμενος αλλά ταυτόχρονα πολύ δικαιωμένος γιατί όλη αυτή η σκληρή δουλειά σε καθημερινή βάση δεν πάει χαμένη. Ο Ατρόμητος είναι ομάδα με αξίες και αρχές. Εκτιμήθηκε η αφοσίωση μου, ειδικά τον καιρό που δεν έπαιζα, η εργατικότητα μου και μου προσφέρθηκε ένα νέο συμβόλαιο που με ικανοποιεί πλήρως και με επιβραβεύει ως επαγγελματία.
Θέλω να δικαιώσω όσους πιστεύουν σε εμένα και ξέρουν ποιοι είναι, αλλά ειδικά τον πρόεδρο μας κύριο Γιώργο Σπανό που μας έχει στηρίξει, αλλά να ξέρετε αυτή η περιπέτειά του θα μας βγάλει όλους πιο δυνατούς θα μας κάνει πιο ατρόμητους!
Σίγουρα θέλω να σταθώ και στον προπονητή μου κύριο Γιώργο Παράσχο που μου έδωσε την ελευθερία των κινήσεων για να βγάλω τον πραγματικό μου εαυτό μου να είμαι ο Στάθης που εγώ θέλω μέσα στο γήπεδο.
Οι φίλαθλοι μας να είναι βέβαιοι ότι ο Ατρόμητος έχει λαμπρό μέλλον μπροστά τους και όλοι μαζί ενωμένοι θα συνεχίσουμε ο καθένας από το πόστο του να γράφουμε και άλλες χρυσές σελίδες στην ιστορία του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου