Τελευταία Νέα

29/1/15

Εργοτέλης : Ανακοίνωσε τον Κάσπαρς Γκορκς!

Γκορκς

Παίκτης του Εργοτέλη ο Κάσπαρς Γκορκς, ο οποίος βρέθηκε στο Ηράκλειο και υπέγραψε συμβόλαιο έως το 2016.

Επισημοποιήθηκε η συνεργασία του Εργοτέλη με τον διεθνή Λετονό κεντρικό αμυντικό Κάσπαρς Γκορκς. 
Η ανακοίνωση:
''Η ΠΑΕ Εργοτέλης βρίσκεται στη ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του εν ενεργεία αρχηγού της Εθνικής Λετονίας, Kaspars Gorkss. Ο 33χρονος (6/11/81) αμυντικός αποκτήθηκε με ελεύθερη μεταγραφή και υπέγραψε συμβόλαιο έως τις 30/6/2016''.
Ο 33χρονος στόπερ ανέφερε έπειτα από την υπογραφή του συμβολαίου του: 
''Είμαι ενθουσιασμένος για τη νέα πρόκληση στην καριέρα μου να αγωνιστώ στην Ελλάδα και παράλληλα χαρούμενος που θα το πράξω ως παίκτης του Εργοτέλη. Είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον στόχο της με την εμπειρία μου και με την σκληρή δουλειά που θα κάνουμε με τους νέους συμπαίκτες μου''.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου