Τελευταία Νέα

18/2/16

Ολυμπιακός : Πουλήθηκε στην Καρλσρούη ο Δημήτρης Διαμαντάκος!

Διαμαντάκος
Η Καρλσρούη ενεργοποίησε την οψιόν αγοράς του Δημήτρη Διαμαντάκου και ο Ολυμπιακός τον πούλησε στη γερμανική ομάδα. 
Παίκτης της Καρλσρούη για τα επόμενα τρία χρόνια είναι ο Δημήτρης Διαμαντάκος. Η γερμανική ομάδα ενεργοποίησε από τώρα την οψιόν αγοράς του 23χρονου επιθετικού, καθώς είχε μείνει απόλυτα ευχαριστημένη από τις εμφανίσεις του.
Η παρουσία του Έλληνα στράικερ στο πρωτάθλημα της δεύτερης κατηγορίας ήταν τέτοια (11 συμμετοχές, 4 γκολ) ήταν τέτοια, λοιπόν, που οι άνθρωποι της Καρλσρούης αποφάσισαν να ενεργοποίησαν μια ώρα αρχύτερα την οψιόν αγοράς του.
Λίγη ώρα μετά την πώλησή του στην Καρλσρούη, ο Δημήτρης Διαμαντάκος μίλησε στο Sport24.gr και ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό για όσα έζησε εκεί. 
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω με όλη μου την καρδιά την οικογένεια του Ολυμπιακού για τα υπέροχα χρόνια, αλλά και για όσα έμαθα. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, αλλά και τον κ. Βρέντζο, για τη στήριξη που μου παρείχαν.
Ο Ολυμπιακός ήταν, είναι και θα είναι κομμάτι της καρδιάς μου και του εύχομαι να πετύχει ό,τι καλύτερο μπορεί. Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ και στους φιλάθλους για την αγάπη που μου έδειξαν και τη στήριξη που μου παρείχαν στα παιχνίδια που αγωνίστηκα. Να είναι πάντα κοντά στην ομάδα,
Δημήτρης Διαμαντάκος".
Η Καρλσρούη είναι στην 9η θέση της βαθμολογίας στην Bundesliga 2. Σε 21 ματς έχει κατακτήσει 29 βαθμούς, με απολογισμό 8 νίκες, 5 ισοπαλίες και 8 ήττες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου