Τελευταία Νέα

29/3/16

ΠΑΣ Γιάννινα : Aνανέωσε ο Κώστας Περιστερίδης!

Περιστερίδης
Ο ΠΑΣ Γιάννινα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας του με τον Κώστα Περιστερίδη μέχρι και τον Ιούνιο του 2018.
Kατοικος Ιωαννίνων θα είναι μέχρι και τον Ιούνιο του 2018, ο 24χρονος Χανιώτης γκολκίπερ, Κώστας Περιστερίδης, καθώς τα βρήκε σε όλα με τον ΠΑΣ Γιάννινα, για την ανανέωση της συνεργασίας τους. 
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΣ Γιάννινα:
"H ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966 ανακοινώνει την ανανέωση του συμβολαίου συνεργασίας με τον τερματοφύλακα της ομάδας Κώστα Περιστερίδη μέχρι τις 30/06/2018.
Ο ίδιος μετά την ανανέωση του συμβολαίου του δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας τα εξής: 
"Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα με την ομάδα μου. Ήταν κάτι που ήθελα πολύ. Ο ΠΑΣ είναι οικογένεια και όλοι με έχουν βοηθήσει από την πρώτη μέρα μου εδώ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ τον Πρόεδρο κ. Χριστοβασίλη, τον Διευθυντή του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Νιαρχάκο, τους προπονητές μου και ιδιαίτερα τον κ. Τσελιόπουλο με τον οποίο δουλεύω καθημερινά και όλους τους συμπαίχτες μου. Εύχομαι να έχουμε ανάλογη συνέχεια, να πάμε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου