Τελευταία Νέα

13/6/16

Φάρος Κερατσινίου : Τέλος ο Aνδρέας Πολέμης!

Ο Φάρος Κερατσινίου θα πορευτεί στην Basket League χωρίς τον Ανδρέα Πολέμη αφού ο έμπειρος προπονητής ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τον πάγκο των νεοφώτιστων έπειτα από πέντε ανόδους.
O Aνδρέας Πολέμης ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την τεχνική ηγεσία του Φάρου Κερατσινίου, ευχαριστώντας όλους όσοι στάθηκαν δίπλα του από το τοπικό πρωτάθλημα της Β' ΕΣΚΑΝΑ ως τη φετινή άνοδο στην Basket League.
Η δήλωση του Ανδρέα Πολέμη:
"Ολοκληρώνοντας με επιτυχία και το στόχο της φετινής χρονιάς του Φάρου υπάρχουν πολλές στιγμές που θα μου μείνουν αξέχαστες από την πορεία αυτής της ομάδας τα τελευταία 6 χρόνια. Έχω να θυμάμαι πόσο όμορφα και ανιδιοτελώς ξεκίνησε από το τοπικό πρωτάθλημα της Β' ΕΣΚΑΝΑ και πόσο έντονα και με ενθουσιασμό κατέληξε στην Α1 Εθνική κατηγορία. Μετά και τη φετινή επιτυχία αισθάνομαι ότι ο κύκλος αυτής της προσπάθειας έκλεισε για εμένα οριστικά.
Είναι μια συνειδητή απόφαση. Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω πολλούς. Πρώτα και κύρια την οικογένειά μου για τη συμπαράσταση και την κατανόηση στις ατελείωτες ώρες απουσίες μου όλο αυτό το διάστημα. Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον Βαγγέλη Τσάπα και όλη τη διοίκηση του Φάρου για την κατανόηση και τη στήριξη. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου που βρέθηκαν δίπλα μου και με στήριξαν στην προσπάθειά μας με ατελείωτες ώρες δουλειάς μέσα και έξω από το γήπεδο κατά τη διάρκεια αυτής της εξαετίας.
Είμαι ευτυχής που γνώρισα τόσους αθλητές μέσα στο γήπεδο και τους ευχαριστώ έναν έναν ξεχωριστά για τις στιγμές που ζήσαμε από τις ανόδους σε 5 κατηγορίες, τις κατακτήσεις 3 κυπέλλων ΕΣΚΑΝΑ μέχρι και τη συμμετοχή μας στο φετινό Κύπελλο Ελλάδας. Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στους φίλους μου που βρέθηκαν δίπλα μου στις στιγμές αυτές και ένα ταπεινό ευχαριστώ στον κόσμο του Κερατσινίου που με αγκάλιασε και με στήριξε όλο αυτό το διάστημα με τη φωνή και την παρουσία του.
Ο Φάρος άναψε και έλαμψε και θα είναι ένα μεγάλο κομμάτι από την αθλητική μου ζωή.
Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ από καρδιάς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου