Τελευταία Νέα

9/1/17

Στη Μέχελεν ο Σωτήρης Νίνης!

Η Σωτήρης Νίνης υπέγραψε συμβόλαιο 2.5 ετών με τη Μέχελεν, ανακοινώθηκε η απόκτησή του και πλέον θα έχει συμπαίκτη τον Δημήτρη Κολοβό.
Λίγες ώρες αφότου έμεινε ελεύθερος από τη Σαρλερουά, ο Σωτήρης Νίνης υπέγραψε συμβόλαιο 2.5 ετών στη Μέχελεν, η οποία ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του 26άχρονου Έλληνα επιτελικού μέσου.
"Η Μέχελεν μου έδειξε από το πρώτο λεπτό πως με ήθελε πολύ. Πραγματικά νιώθω πολύ καλά, ήρθα για να βοηθήσω και να παίξουμε στα play-offs", τόνισε ο Νίνης, ο οποίος πήρε τη φανέλα με το Νο21, ενώ θα έχει συμπαίκτη τον Δημήτρη Κολοβό.
"Ξέρω την ομάδα κυρίως ως αντίπαλο, ενώ σκοράρει μάλιστα εναντίον της με τη Σαρλερουά. Ξέρω πως είναι σύλλογος με σπουδαίους υποστηρικτές και πλούσια ιστορία. Επίσης, είναι μια ομάδα που θυμίζει... οικογένεια και ναι, μου αρέσει πολύ αυτό".
"Το συμβόλαιό μου με τη Σαρλερουά λύθηκε κοινή συναινέσει. Άμεσα η Μέχελεν εκδήλωσε ενδιαφέρον για μένα. Αισθάνθηκα από το πρώτο λεπτό καλά. Έχω υπέροχες αναμνήσεις απ'τη Σαρλερουά και ήθελα να συνεχίσω στο Βέλγιο".
Για τον εαυτό του ανέφερε: "Είμαι επιθετικός μέσος και μπορώ να παίξω και ως 8άρι και ως 10άρι. Έχω καλή τεχνική και προσπαθώ να είμαι δημιουργικός. Αγαπώ το ποδόσφαιρο με πολύ ενέργεια και πάντα προσπαθώ να κουράσω την άμυνα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου