Τελευταία Νέα

26/8/13

AEK : Ανακοίνωσε τον Μπρούνο Τσιρίλο!

Με ανακοίνωσή της η ΑΕΚ επιβεβαίωσε την επιστροφή του Μπρούνο Τσιρίλο στην "Ένωση" μετά από απουσία έξι χρόνων.
Παίκτης της ΑΕΚ και με τη βούλα είναι ο Μπρούνο Τσιρίλο, ο οποίος υπέγραψε μονοετές ιδιωτικό συμφωνητικό.
'Έτσι ο Ιταλός αμυντικός επιστρέφει στη χώρα μας, ενώ θα φορέσει και πάλι τα χρώματα της Ένωσης μετά από έξι χρόνια.
"Το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Στο παρελθόν πέρασα δύο πολύ όμορφα χρόνια στην ΑΕΚ, αγωνίστηκα στο Τσάμπιονς Λίγκ και δεν θα τα ξεχάσω ποτέ. Πάντα είχα στην άκρη του μυαλού μου την ημέρα της επιστροφής μου.
Γνωρίζω τί σημαίνει αυτή η ομάδα και πόσο βαρύ είναι το όνομά της. Είμαι πολύ χαρούμενος και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ΑΕΚ" δήλωσε ο Τσιρίλο στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου