Τελευταία Νέα

28/1/15

ΠΑΟΚ : Ανακοίνωσε τον Ρικάρντο Κόστα!

Ο Ρικάρντο Κόστα πέρασε ιατρικές εξετάσεις την Τετάρτη και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον ΠΑΟΚ διάρκειας 1,5 χρόνου.
Το μόνο που απέμενε για να ολοκληρωθεί και τυπικά η απόκτηση του Ρικάρντο Κόστα ήταν να "πέσουν" οι σχετικές υπογραφές.
Αυτό έγινε την Τετάρτη αφού πρώτα ο Πορτογάλος πέρασε από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Ετσι η ΠΑΕ ανακοίνωση πως ο ίδιος αποτελεί παίκτη του ΠΑΟΚ για τον επόμενο 1,5 χρόνο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως ολοκληρώθηκε και τυπικά η συμφωνία με τον διεθνή Πορτογάλο αμυντικό Ρικάρντο Κόστα! Ο ποδοσφαιριστής πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε συμβόλαιο 1,5 χρόνου.
Ο Ρικάρντο Κόστα γεννήθηκε στις 16 Μαϊου 1981 και παρότι ποδόσφαιρο ξεκίνησε να παίζει στις Ακαδημίες τηςΜποαβίστα, σύντομα το μεγάλο δίκτυο της Πόρτο τον έφερε στο Ντραγκάο. Από το 2002 αποτέλεσε μέλος της πρώτης ομάδας των “Δράκων”, έχοντας κερδίσει 4 Πρωταθλήματα, 1 Κύπελλο ΟΥΕΦΑ κι ένα Τσάμπιονς Λιγκ μαζί τους.
To 2007 πωλήθηκε στη Βόλφσμπουργκ, με την οποία κατέκτησε ακόμη ένα Πρωτάθλημα και τον Ιανουάριο του 2010 μετακόμισε στην Λιλ για 6 μήνες. Στη συνέχεια υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με τη Βαλένθια, φτάνοντας στο σημείο να χρηστεί και αρχηγός της. Το περασμένο καλοκαίρι υπέγραψε στην αραβική Αλ Σαϊλίγια.
Από το 2005 είναι διεθνής με την Εθνική Πορτογαλίας και μάλιστα είναι μαζί με τον Κριστιάνο Ρονάλντο οι μοναδικοί εν ενεργεία διεθνείς που έχουν συμμετάσχει σε τρία Μουντιάλ. Ο Ρικάρντο Κόστα διάλεξε το νούμερο 20 στη φανέλα του".
Αναλυτικά όσα είπε ο Ρικάρντο Κόστα:
Για το τι να περιμένουμε από εκείνον να δώσει στον ΠΑΟΚ: "Νομίζω φέρνω το κίνητρο και όλη την φιλοδοξία για μια σπουδαία χρονιά. Αυτό σημαίνει να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα. Φέρνω το κίνητρο να κάνω σπουδαία δουλειά, να βοηθήσω όλους τους συμπαίκτες μου. Πιστεύω ότι ο σύλλογος έχει το πνεύμα της οικογένειας, κι αυτό είναι πολύ καλό για εμάς, έτσι ώστε να παλέψουμε και να φέρουμε σε πέρας αυτό το μεγάλο ταξίδι που ολοκληρώνεται με την κατάκτηση του τίτλου".
Για το ποιους ρώτησε για τον ΠΑΟΚ, όταν έμαθε ότι έχει πρόταση από αυτόν:"Φυσιολογικά έχω πολλούς γνωστούς στο ποδόσφαιρο και ρώτησα αρκετούς παίκτες. Ο ένας είναι ο Βιεϊρίνια και ο άλλος ο κύριος Φερνάντο Σάντος. Τον ρώτησα για την ομάδα και είναι φυσιολογικό, γιατί έχουμε θαυμάσια σχέση. Με ενημέρωσε για το πόσο όμορφη είναι η πόλη, μοιάζει πολύ με το Οπόρτο, την πατρίδα μου. Μου είπε για τον κόσμο, ότι είναι πολύ ζεστοί κι αυτό είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι. Αν είσαι σε οικογενειακό κλίμα, οι εμφανίσεις είναι καλύτερες και μπορείς να πετύχεις πιο εύκολα τους στόχους σου".
Για τις προτάσεις που είχε και τους λόγους που επέλεξε τελικά τον ΠΑΟΚ: "Όπως είπα και πριν. Το πνεύμα, το οικογενειακό κλίμα και το πρότζεκτ. Πιστεύω στο πρότζεκτ του ΠΑΟΚ. Πιστεύω ότι η ομάδα και ότι αυτή βελτιώνεται χρόνο με τον χρόνο και γίνεται ισχυρότερη. Θέλω να βοηθήσω να έχουμε μία πετυχημένη σεζόν και να κερδίσουμε το πρωτάθλημα και γιατί όχι ένα Κύπελλο".
Για το πόσο γρήγορα θεωρεί ότι θα προσαρμοστεί στα δεδομένα του ΠΑΟΚ και θα μπορεί να προσφέρει στην ομάδα: "Το μόνο που χρειάζομαι είναι να ξεκινήσω προπονήσεις με τους συμπαίκτες μου. Ν' ακούσω τι θέλει από μένα ο προπονητής, τη φιλοσοφία του παιχνιδιού του, τις τακτικές κινήσεις του. Πιστεύω θα είναι εύκολο για μένα με τις εμπειρίες που έχω με τις χώρες στις οποίες έχω αγωνιστεί, σε διαφορετικές κουλτούρες. Είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες που θα μου ζητηθούν, για να βοηθήσω. Έρχομαι να βοηθήσω και για κάτι ακόμη. Έρχομαι για να συνεχίσω να βελτιώνομαι και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό".
Για το γεγονός ότι θα βρει τον συμπατριώτη του Μιγκέλ Βίτορ και τον συμπαίκτη του στην Βαλένθια, Μαντούρο και αν τους ρώτησε για την ατμόσφαιρα της Τούμπας: "Είδα την ατμόσφαιρα του γηπέδου, γιατί έχω μαζί μου έναν άνθρωπο από χθες και μου έδειξε και βίντεο. Είναι καταπληκτική ατμόσφαιρα και μ'αρέσει να παίζω με αυτόν τον τρόπο. Νομίζω ότι αν έχεις τέτοιο κόσμο στο γήπεδο, παίζεις με παίκτη παραπάνω. Και βοηθά πολύ και κάποιες στιγμές μέσα στο παιχνίδι, όταν χρειάζεσαι μία βοήθεια παραπάνω για να κερδίσεις. Δεν μίλησα με τον Μαντούρο και τον Βίτορ, γιατί όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Έπρεπε να γίνουν όλα μέσα σε 24 ώρες. Να μιλήσω με την οικογένειά μου, για το πλάνο, την πρόταση, να κάνω μεταφορά λογαριασμών. Όλα έγιναν πολύ γρήγορα και δεν είχα χρόνο. Όμως μετά από εδώ, μετά την παρουσίαση, μετά τις υπογραφές των συμβολαίων, έχω χρόνο να ηρεμήσω και να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να μιλήσω με τον Μιγκέλ και τον Μαντούρο. Τώρα έχω το χρόνο να μάθω τα πάντα για την ομάδα. Οι πρώτες στιγμές είναι τέλειες! Το όνειρό μου ήταν να είναι όπως τώρα, να αισθάνομαι άνετα εδώ".
Για το πως ονειρεύεται το τέλος της φετινής σεζόν: "Δε νομίζω να κοιμηθώ για να ξυπνήσω. Αν κερδίσουμε το πρωτάθλημα, που είναι ο στόχος αυτής της σπουδαίας ομάδας, δεν θα είναι καιρός για όνειρα, αλλά για διασκέδαση με τους οπαδούς, να το διασκεδάσεις πολύ. Για μένα θα είναι μόνο 6 μήνες, αλλά ξέρω ότι αυτή η ομάδα δουλεύει πολλά χρόνια για αυτό. Θα είναι η κατάληξη ενός πρότζεκτ αν πετύχεις τελικά να πάρεις το πρωτάθλημα".
Δείτε σε βίντεο τις πρώτες του δηλώσεις:
              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου